Blog
Vei găsi articole cu ce facem, cum te putem ajuta sau pur și simplu articole prin care să afli cât mai multe detalii despre procesul de marketing online. Prin urmare, fie că ești antreprenor, sau specialist în marketing, vei găsi mereu o sursă de informare corectă în blogul nostru.
Generative Engine Optimization GEO marchează o schimbare majoră în modul în care optimizăm conținutul pentru motoarele de căutare odată cu apariția inteligenței artificiale generative Spre deosebire de SEO tradițional care se concentrează pe poziționarea paginilor în rezultatele motoarelor de căutare
Google continuă să pună un accent tot mai mare pe conținutul YMYL Your Money or Your Life adică acele pagini care pot avea un impact direct asupra sănătății siguranței finanțelor sau fericirii utilizatorilor Dar cum te asiguri că site ul
Google continuă să își rafineze algoritmii pentru a pune în față conținutul de calitate iar conceptul de E E A T Experiență Expertiză Autoritate Încredere este esențial în acest proces Dar ce înseamnă exact E E A T și cum
Google a lansat în august 2024 o nouă actualizare majoră a algoritmului său cunoscută sub numele de Google Core Update Scopul principal este să îmbunătățească calitatea rezultatelor de căutare și să aducă în prim plan conținutul valoros penalizând materialele create
Conținutul evergreen se referă la acele articole sau ghiduri care rămân relevante și utile pe termen lung Spre deosebire de conținutul legat de evenimente sezoniere sau știri acesta continuă să atragă trafic mult timp după publicare De ce funcționează conținutul
X Robots Tag este o directivă folosită în antetele HTTP pentru a controla modul în care motoarele de căutare indexează și urmăresc fișierele unui site Deși funcționează similar cu metatagul 8222 robots 8221 din paginile HTML X Robots Tag poate